Hoe tevreden bent u?

Praktijk De Brink heeft de ambitie om te blijven verbeteren. Zo vragen wij regelmatig naar de ervaringen van onze patiënten, houden wij in de gaten waar we goed op scoren en op welke vlakken we ons verder kunnen verbeteren.
 
Zorgkaart Nederland
Zorgkaart Nederland biedt het meest complete en onafhankelijke overzicht van het zorgaanbod in Nederland. Alles staat op één plek. Deze website biedt u de gelegenheid om Praktijk De Brink te waarderen. Hiermee helpt u andere bezoekers die op zoek zijn naar een zorgverlener en geeft u ons suggesties voor het verder verbeteren van onze dienstverlening.
 
Plaats een waardering voor Praktijk De Brink Mondhygiënisten, locatie Wieringerwerf
Plaats een waardering voor Praktijk De Brink Mondhygiënisten, locatie Julianadorp
 
Niet tevreden?
Indien u als patiënt om bepaalde redenen niet tevreden bent over uw behandeling, adviseren wij u dit te bespreken met uw mondhygiënist. Indien dit voor u niet tot de gewenste oplossing leidt kunt u een klacht bij ons indienen. Onze receptionistes zijn in het bezit van klachtenformulieren. Zij kunnen voor u de klacht invoeren of u kunt het klachtenformulier thuis invullen en aan ons retourneren.
 
Informatie van Postbus 51 over klachten:
Gesprek met mondhygiënist
Vraag om een verhelderend gesprek met uw mondhygiënist. Meestal lost dit al veel vragen op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt. En de mondhygiënist kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de mondhygiënist belangrijk te weten, dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing;
 
Klachtencommissie
U kunt een klacht indienen bij de klachtencommissie waarbij uw mondhygiënist is aangesloten, het Kwaliteitsregister Mondhygiënisten (KRM);
 
Advies
U kunt advies en ondersteuning krijgen bij de Nederlandse Vereniging van Mondhygiënisten (NVM);